فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۷-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۰۳۵۹
انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۷-۱۰-۱۴۰۲

2 بازیکن پرسپولیس سرباز شدند

2 بازیکن پرسپولیس سرباز شدند
با اعلام یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری 2 بازیکن این تیم سرباز شده‌اند.

2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس باید به خدمت مقدس سربازی بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم پرسپولیس و نساجی در بازی معوقه هفته یازدهم به مصاف هم رفتند.

تقابل شاگردان گل محمدی و تیم آلکاراز در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزهای تهران به پایان رسید.

با اعلام یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری 2 بازیکن این تیم سرباز شده‌اند.

به این ترتیب محمد عمری و میلاد سرلک باید راهی خدمت مقدس سربازی شوند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس ، سربازی
ارسال به دوستان
خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته