فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۴-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۰۰۹۶
انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۴-۰۱-۱۳۹۹

ابتلای 19 خبرنگار صدا و سیما به کرونا

ابتلای 19 خبرنگار صدا و سیما به ویروس کرونا19 خبرنگار صدا و سیما به ویروس کرونا مبتلاشدند.

به گزارش ایلنا، سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما در اکانت توئیتر خود نوشت:

همکاران من درحالی که هنوز از فضای انتخابات بیرون نیامده بودند , در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص کرونا , قرار گرفتند. بارها تا دل خطر یعنی بخش مراقبت های ویژه هم رفتند. برای 19 نفر از همکارانم در خبرگزاری صدا و سیما که مبتلا به کرونا شده اند , شفای عاجل مسئلت دارم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا ، صداوسیما
ارسال به دوستان
حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴