فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۷۰۰۸
انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۷

مدیرعامل برج میلاد تغییر کرد

مدیرعامل برج میلاد تغییر کرد

طی حکمی از سوی معاون اجتماعی شهرداری تهران امیرآریا زند سرپرست شرکت برج میلاد تهران شد.

به ایلنا، محمدرضا جوادی‌یگانه، معاون شهرداری‌تهران مدیرعامل برج‌ میلاد را تغییر داد و امیر آریا زند را به سرپرستی این برج منصوب کرد.

در بخشی از حکم‌ آریازند آمده است: در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت‌های موجود آن مجموعه و نیروهای متخصص و متعهد شهرداری تهران، موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر را فراهم آورید.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برج میلاد ، شهرداری
ارسال به دوستان
ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید