فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۹-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۸۱۲۲
انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۹-۰۲-۱۳۹۶

ولیعهد ابوظبی با ترامپ دیدار می کند

کاخ سفید سه شنبه شب اعلام کرد: «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل قوای امارات 25 اردیبهشت (15 ماه می ) با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در واشینگتن دیدار و گفت و گو می کند.

به گزارش ایرنا، این دیدار قرار است، دوشنبه آینده در پایتخت آمریکا صورت گیرد.

این شبکه خبری انگلیسی به جزئیات بیشتر این خبر و محورهای گفت و گوی مقام های اماراتی و آمریکایی هیچ اشاره ای نکرده است.

ترامپ در اولین سفر منطقه ای خود قرار است 23 ماه می (دوم خرداد) از عربستان دیدن و با مسئولان این کشور در خصوص آخرین تحولات منطقه ای گفت و گو کند.
برچسب ها: ترامپ ، ابوظبی
ارسال به دوستان
در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶