فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۵۵۱۹
انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵

جلالی اخراج شد یا نشد؟

عصر ایران
مدیرعامل سایپا در آخرین گفتگو با لحنی محترمانه بدون اشاره به اصل موضوع درباره پایان همکاری باشگاه سایپا با مجید جلالی صحبت کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، بیت‌الله رضایی در مصاحبه‌ای که در "ورزش سه" به چاپ رسیده جلالی را یک فرد شریف خوانده است که بهتر است به آموزش سایر مربیان فوتبال بپردازد و حوزه سرمربیگری را رها کند. او در این‌گفتگو به ناکامی‌های جلالی در فولاد و تراکتور اشاره کرده و گفته است با توجه به اینکه سایپا یک شرکت بزرگ اقتصادی است باخت‌های تیم روی برند سایپا تاثیر می‌گذارد و بنابراین نمی‌شود با شکست در این مجموعه کنار آمد.

هنوز حکم رسمی برکناری مجید جلالی در فاصله دو هفته تا پایان لیگ‌برتر امضا نشده است اما با توجه به اتفاقات پیش آمده بین جلالی و مدیرعامل این باشگاه باید ختم همکاری دو طرفه را قطعی دانست. جلالی گفته بود اگر هیات مدیره از وی بخواهد دیگر به باشگاه نمی‌رود.
برچسب ها: جلالی
ارسال به دوستان
سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک)