فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۳ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۵۹۸۹۴
انتشار: ۰۰:۴۳ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۵

ویسی: طالب لو فوق العاده بود

عصر ایران
عبدالله ویسی در کنفرانس خبری گفت در روزی که می‌توانستیم ببریم، وحید طالب‌لو فوق‌العاده بود.
به گزارش"ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران گفت:
طالب لو فوق العاده بود

 بازی بسیار زیبا و باطراوات و هیجانی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. همه از این فوتبال لذت بردند، به خصوص کسانی که در ورزشگاه بودند. در روزی که می‌توانستیم ببریم، وحید طالب‌لو فوق‌العاده بود. هر چند مهدی رحمتی دروازه‌بان خوبی است اما امروز طالب‌لو فوق‌العاده بود و نشان داد دروازه‌بان بزرگی است. در روزی که نمی‌بریم، مساوی بد نیست و مردم از دیدن این دیدار لذت بردند.
خوشحالی من عادی بود

 پس از گل حریف باید جبران می‌کردیم. توپ را از استقلال گرفتیم و فوق‌العاده بازی کردیم و به نظرم عکس‌العمل من بعد از گل عادی بود و باید خوشحالی می‌کردم.
شیر همیشه شیر است

استقلال تیم بزرگی است و نبود دو، سه بازیکن تغییری در این تیم ایجاد نکرد. باید گفت که شیر همیشه شیر است اما بچه‌های ما فوق‌العاده بازی کردند.
برچسب ها: ویسی
ارسال به دوستان
قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت