فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۳۲۶۵
انتشار: ۰۱:۴۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۴

خلعتبری: سه امتیاز حق ما بود

عصر ایران
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت که کسب سه امتیاز دیدار با النصر حق سپاهان بوده است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی سپاهان برابر النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا با خوب توصیف کردن بازی تیمش اظهار کرد: سه امتیاز این بازی حق ما بود که آن را به دست آوردیم و خوشحالم که توانستیم نام ایران را بلند کنیم.

مهاجم سپاهان درباره اظهارات مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان درباره نبود امنیت کافی برای برگزاری دیدارهای فوتبال در ایران هم گفت: هم النصر و هم تیم قطری که با نفت بازی کرد وقتی به ایران آمدند دیدند که تمام آن حرف‌ها غلط است و ما بهترین میزبانی را از حریفان‌مان انجام دادیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سپاهان
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)