فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۶۰۵۳
انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۴

جلالی: به نیم فصل دوم امیدوارم

عصر ایران
مجید جلالی پس از باخت در بازی افتتاحیه جام شهدا برابر پرسپولیس گفت ما در این بازی خوب نبودیم.
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی پس از شکست مقابل پرسپولیس علت باخت را بد بودن در 20 دقیقه انتهایی در نیمه اول عنوان کرد. جلالی در گفت‌وگویی کوتاه همچنین گفت: تیم ما 4 بازیکن از دست داده است اما فکر می‌کنیم خرید آندرانیک تیموریان و مهدی دغاغله به سود تیم ما باشد. من به تیمم برای نیم فصل دوم امیدوارم.
برچسب ها: جلالی
ارسال به دوستان
۵ تا از قدرتمندترین تانک‌های جهان در سال ۲۰۲۶ (+عکس) قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت