فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۱۹۳۴۹
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۴

تونی: گل نزدن مشکل ماست

عصر ایران
تونی اولیویرا پس از بازی حرکت ثاقبی پس از تعویض را بی احترامی به خودش دانست.

تونی اولیویرا پس از بازی حرکت ثاقبی پس از تعویض را بی احترامی به خودش دانست.

به گزارش " ورزش سه " تونی اولیویرا در کنفرانس پس از بازی در باره ی باخت تیمش این چنین گفت : 

گل نزدن مشکل ماست 
ما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.پرسپولیس به بازی مستقیم روی آورد.ما فرصت هایی داشتیم اما مشکل گلزنی آزارمان می دهد.وقتی گل نمی زنیم کار به مشکل می خورد. پنالتی که گرفته شد تیم حریف استفاده کرد و به برتری رسید.

ثاقبی به خودش احترام نگذاشت
همه ما جوان بوده ایم.اطمینان دارم این بازیکن دیگر این کار را تکرار نمی کند.او اول به خودش احترام نگذاشت و بعد به باشگاه و هواداران بی احترامی کرد.با این وجود ما نمی توانیم این جوان را بکشیم.باید به او توضیح بدهیم که دیگر این کارها را نکند.

همه داور را می شناسند
من اینجا نیامده ام درباره داوری صحبت کنم اما همه می دانند این داور چند سال قبل در بازی با استقلال چه کرد.

مسئولیت شکست با من است 
بعد از بازی با مهرداد بایرامی صحبت کردم و به او گفتم در هر 3 بازی که انجام دادی وظیفه‌ات را به خوب به جای آوردی اما مشکل اینجا بود که ما نمی‌توانیم موقعیت بسازیم و من نگران این هستم. بازیکنان را نمی‌توانم عوض کنم و فقط باید تمرین کنیم چون راه دیگری وجود ندارد.در این بازی و همچنین 2 بازی قبلی در نیمه دوم گل نخوردیم، البته من اگر هم شکستی بوده باشد مسئولیت آن را قبول می‌کنم و مشکل از من است.بازیکن کلیدی یعنی ایرانپوریان، ثاقبی و کریمی را در اختیار داریم اما ما چند بازیکن پایه و کلیدی دیگر را از دست دادیم د حالی که من نمی‌دانستم این نفرات را نخواهم داشت.

تراکتور باید نگاه 3ساله داشته باشد
من 4 باری که به اینجا آمدم 4 تیم متفاوت را تحویل گرفتم و این کار را خیلی سخت کرده است، تراکتور نباید برای سال آینده برنامه‌ریزی کند بلکه باید نگاه 3 ساله داشته باشد.من سعی می‌کنم مثل روز اول کار کنم و با همان انگیزه ادامه دهم.در هفته‌های گذشته به من گفتند هیئت مدیره قرار است2 دستیار به تیم اضافه کند اما این در حالی بود که من در همان ابتدای فصل درخواست حضور علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده را داده بودم اما این درخواست وقتی اجرا شد که من نامه‌نگاری کردم.

بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد 
در صحنه‌ای داور باید به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز می‌داد در حالی که به نظر می‌رسد کارت قرمز به تراکتورسازی خیلی راحت است، البته نمی‌خواهم بگویم مقصر این شکست داور است ولی او از همان دقیقه اول تا پایان علیه ما سوت زد.
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است