فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۴۰۳۹
انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۳

اگر دیابتی هستید، نان بیات بخورید

اگر مبتلا به دیابت هستید، برای کنترل بهتر قند خون خود نان بیات سبوس مصرف کنید.

دکتر میترا زراتی، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: بهترین نان برای افرادی دیابتی نان سبوس دار است، چرا که سبوس باعث افزایش زمان تخلیه معده شده و کمتر قند خون دچار نوسانات می‌شود.

وی در خصوص توصیه به مصرف نان بیات یا کهنه به افراد دیابتی تاکید کرد: هر چه از زمان پخت نان بگذرد، نشاسته‌های آن مقاوم به هضم می‌شوند، بنابراین سریع از معده خارج می‌شوند و قند خون به طور یکباره دچار افزایش نمی‌شود و بهتر قند خون کنترل می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، نان بیات
ارسال به دوستان
شمارش معکوس تا پرتاب جدیدترین فناوری فضایی «اسپیس‌ایکس» دیدنی های امروز؛ از سالگرد حمله آلمان نازی به شوروی تا استعفای نخست وزیر انگلیس صلح؛ فرصتی برای بازسازی اقتصاد، رونق تولید و بهبود معیشت مردم سامسونگ سریع‌ترین فضای ذخیره‌سازی UFS 5.0 جهان را معرفی کرد سارینا؛ فرشته‌ای که چشم‌انتظارِ دستان پرمهر شماست داده‌های داخلی متا لو رفت چشم بیدار چین در آسمان / رقیب چینی آواکس‌های آمریکایی به میدان آمد (+عکس) ترامپ فرمان جدیدی برای ساخت کامپیوتر کوانتومی قدرتمند تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد هشدار وزارت بهداشت درباره غذاهای نذری تأملی بر ادعاهای عجیب تاریخی درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کابل‌های فیبر نوری چگونه کار می‌کنند؟ شهادت یک مرزبان در مریوان کردستان عکس آتلیه‌ای دو دختر ایرانی با لباس‌های اروپایی و ایرانی در دوران قاجار دریا، پناه ساکنان غزه از گرمای چادرها (+عکس) سی‎‌ان‌ان به نقل از یک مقام آگاه از جزئیات مذاکرات اسرائیل و لبنان خبر داد