فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۵۴۷۷
انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۳

دفع سموم بدن با مصرف نعناع

مسئول بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف نعناع باعث دفع سموم بدن می‌شود‌.

نسرین علیزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نعناع، گیاهی بسیار با خاصیت و دارای خواص ضد درد و مسکن است.

وی ادامه داد: افرادی که از تهوع و استفراغ و تب خال رنج می‌برند، باید نعناع مصرف کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

علیزاده عنوان کرد: مصرف نعناع باعث باز شدن برونش‌ها و دفع التهاب و احتقاق می‌شود و سموم را از بدن خارج می‌کند.

برچسب ها: سموم بدن ، نعناع
ارسال به دوستان
سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک)