فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۶۱۶۸
انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۲

صالحی: گفتگو با آمانو سازنده بود

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه کنفرانس سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.

علی اکبر صالحی پس از این دیدار در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: گفتگوهای سازنده ای با مدیرکل اژانس صورت گرفت و مقرر شد با توجه به عزمی که برای حل موضوعات موجود در دو طرف وجود دارد تلاش شود با انعطاف لازم مسائل باقیمانده هم حل شود.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان افزود: به همین منظور قرار است در بیست و هفتم سپتامبر (پنجم مهرماه) نشستی میان مسوولان و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین برگزار شود که در خصوص برگزاری آن نشست هم مذاکراتی با مدیرکل آژانس صورت گرفت.

علی اکبر صالحی ابراز امیدواری کرد: این نشست آغازی برای فرآیند حل موضوعات باقیمانده میان دو طرف باشد البته آژانس هم این اطمینان را داد که همه تلاش خود را به گونه ای که رضایت دو طرف تامین شود بکار بندد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس/ مذاکرات فنی از امروز نشت گاز در یک کارخانه مواد غذاییِ هند/ ۷ کشته و بیش از ۷۰ مصدوم صادرات 36 میلیون بشکه نفت ایران در 6 روز بعد از امضای تفاهم قاتل فراری با ۱۰ کیلو تریاک دستگیر شد ترفند عجیب دو زن سارق برای سرقت از کودکان؛ عروسک بگیر گوشواره بده قیمت دلار امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ چرا پشه‌ها برخی افراد را بیشتر نیش می‌زنند؟ نخستین سریال ایرانی ساخته‌شده با هوش مصنوعی روی آنتن می‌رود ۱۲ راهکار طلایی برای غلبه بر استرس کنکور و امتحانات مخالفت حاکم سوریه با جنگ علیه حزب الله/ احمد الشرع: مشکل لبنان با جنگ و بمباران حل نمی شود