فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۲۰۰۵
انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۱

خانه نمایش 2 پلمب شد

خانه نمایش 2 به دلیل تغییر کاربری ساختمان بدون مجوز شهرداری پلمب شد.
 
به گزارش فارس، «خانه نمایش 2» از چند روز پیش پلمب شده است. این اتفاق به دلیل تغییر کاربری این ساختمان بدون مجوز شهرداری صورت گرفته است.

خانه نمایش شماره 2 اوایل سال جاری در خیابان در لارستان به منظور اجرای طرحی با این عنوان که هر منطقه از تهران صاحب یک خانه نمایش می‌شود، از سوی معاونت هنری افتتاح شد و از تاریخ 12 آبان‌ماه تمام فعالیت‌های آن به حالت تعلیق درآمد.

این مجموعه تحت نظر موسسه توسعه هنرهای معاصر است و به نظر می‌رسد این موسسه تمایلی به تمدید قرارداد این ساختمان ندارد.

برای تغییر کاربری ساختمان استیجاری خانه نمایش 2 بیش از 150 میلیون تومان هزینه شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا