فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۳۵۴۰
انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۰

امارات ماهواره هوا کرد

امارات دیروز شنبه یک ماهواره را به فضا پرتاب کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه کویتی الجریده، این ماهواره نیم ساعت پس از پرتاب به فضا، در مدار فضایی خود قرار گرفت.

"جاسم بوعتابه الزعابی"رئیس شرکت پرتاب کننده این ماهواره گفت: این ماهواره وابسته به امارت ابوظبی است و از ایستگاه فضایی اروپا در شهر کورو در منطقه گوایانا فرانسه به فضا پرتاب شد.

وی افزود: این ماهواره در چند روز آینده مجموعه ای از تحرکات را خواهد داشت تا اینکه به وضعیت آغاز کار خود برسد.

همچنین یک گروه از مهندسین اماراتی نیز از ایستگاهی در نزدیکی شهر ابوظبی به مدیریت و نظارت این ماهواره اقدام می کنند.
برچسب ها: امارات ، ماهواره
ارسال به دوستان
عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس)