فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۵-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۶۰۹۷
انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۵-۰۴-۱۳۸۹

محمد نوری به منزل بازگشت


محمد نوری پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان شامگاه گذشته بعد از بهبودی نسبی به منزل رفت.

به گزارش مهر محمد نوری که به علت نارسایی خونی از چند روز پیش در بیمارستان و در بخش آی سی یو بستری بود شامگاه گذشته بدون اطلاع دوستان و همکارانش و به درخواست شخصی از بیمارستان مرخص و به منزل رفت.

پزشک معالج نوری با اعلام اینکه حال استاد مطلوب و رضایتبخش است گفت : ایشان می توانست برای چند روز دیگر و تا بهبودی کامل در بیمارستان باشد اما خودش خواست که زودتر به منزل برود .

 نوری کلیه هزینه های بیمارستان را شخصا پرداخت کرده و منتظر هیج نهادی برای تسویه حساب با بیمارستان نماند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور